Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Nick Reilly, szef GM Europe spodziewa się, że aut z logiem Opla/Vauxhall spadnie w tym roku o 5 proc. W 2009 r. marki te sprzedały około 1,2 mln pojazdów.

Główny powodem spadku ma być zakończenie większości programów dopłat do zakupu nowych samochodów. Pierwsze oznaki ożywienia gospodarczego nie zniwelują spadków.

Reilly powiedział także podczas salonu w Detroit, że nowe wersje Opla i Merivy a także Insignia mogą pomóc koncernowi w zwiększeniu udziału w rynku.

Jednak szef GM Europe jest zdania, że w tym roku sprzedaż nowych aut w krajach Europy Zachodniej skurczy się o 1-1,5 mln pojazdów.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.