Carlos Tavares, dyrektor generalny ds. operacyjnych Grupy Renault, w trakcie podróży do Sandouville złożył gratulacje zespołom z okazji pomyślnego postępu prac przy transformacji obiektu, do którego przeniesiona zostanie produkcja przyszłego modelu Trafic obecnie produkowanego w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
Wprowadzenie do sprzedaży modelu Trafic przewidziane jest na 2014 r.
Dzięki tej strategicznej inwestycji o wartości 230 milionów euro marka Renault będzie produkować we Francji 100% swych samochodów użytkowych przeznaczonych na rynki europejskie. Zakłady w Sandouville wraz z fabrykami w Maubeuge i Batilly umożliwią firmie Renault potwierdzenie swej wiodącej pozycji w segmencie samochodów użytkowych w Europie — Renault jest pierwszą marką europejską na tym rynku od 1998 r.
Prace związane z transformacją nabrały tempa tego lata, mobilizując 1 000 osób, w tym 500 pracowników fabryki i 70 przedsiębiorstw — podwykonawców.
Zakłady w Sandouville, znane z jakości produkcji modelu Laguna III, zajmujące miejsce na podium w segmencie limuzyn wyższej klasy pod względem niezawodności, wykorzystują swoje doświadczenie i know how w zakresie produktów marki: obecnie w modelach Espace i Laguna, a w 2014 r. w przyszłym modelu Trafic, którego tempo produkcji może osiągnąć 100 000 jednostek rocznie (w porównaniu z produkcją zakładów w 2010 r. wynoszącą 69 000 jednostek).
W ramach swej podróży do obiektu Renault Sandouville Carlos Tavares mógł ocenić postęp wykonanych prac i pragnął podziękować wszystkim ich uczestnikom:
W trakcie tego dnia pracy z zespołami w Sandouville mogłem zaobserwować niezwykle silną mobilizację osób zatrudnionych w zakładach w zakresie wykonania robót służących przygotowaniu produkcji przyszłego modelu Trafic. Suma 230 milionów euro zainwestowanych w przeniesienie produkcji modelu Trafic stanowi konkretny wyraz strategicznego zaangażowania Renault w Sandouville i we Francji.
Z przyszłym modelem Trafic, którego prototypy poznałem niedawno w Technocentre i dzięki udziałowi pracowników w Sandouville, którzy angażują swój talent i entuzjazm w realizację tego projektu, jestem spokojny o perspektywy działalności zakładów. Fabryka w Sandouville będzie kluczowym obiektem dla wzmocnienia wiodącej pozycji Renault na rynku samochodów użytkowych w Europie, utrzymywanej nieprzerwanie od 1998 r.
Ponadto jesteśmy zmobilizowani do podtrzymania sprzedaży modeli Laguna i Espace spełniając wymóg ścisłego dostosowania produkcji do zapotrzebowania.
Prace na wielką skalę
Nowe oprzyrządowanie tłoczni, nowa tłocznia, przystosowanie lakierni do gabarytów, nowe urządzenia montażowe w celu dostosowania produkcji.
Renault inwestuje w sumie 230 milionów euro w Sandouville w ramach przygotowań do rozpoczęcia produkcji przyszłego modelu Trafic w zakładach, umożliwiając:
W tym samym roku 2012 odbędą się pierwsze testy w pełnej skali produkcji przyszłego modelu Trafic.
Dlatego też opracowano i wdrożono od czerwca program szkolenia przeznaczony dla całości personelu, aby wszyscy pracownicy obiektu w Sandouville zapoznali się ze specyfiką związaną z trwającą transformacją zakładów.
Uznana jakość
Zakłady Renault Sandouville, które ugruntowały swą pozycję na rynku samochodów z pierwszorzędnymi wynikami pod względem jakości (Laguna III w pierwszej trójce), stają się tym samym jednymi z trzech francuskich zakładów Grupy produkujących samochody użytkowe, uznane przez klientów z racji swej wytrzymałości i niezawodności.
Zgodnie ze swą strategią przemysłową ogłoszoną 2 lutego 2011 r., od 2014 r. Renault będzie produkować w Sandouville samochód użytkowy, tzn. przyszły Renault Trafic, jak również wersję wysoką (H2) modelu Opel/Vauxhall Vivaro.
Produkcja nowego furgonu w zakładach w Sandouville po wprowadzeniu wszystkich wersji powinna osiągnąć 100 000 jednostek rocznie.
Od momentu wprowadzenia pierwszej generacji furgonu na początku lat osiemdziesiątych, Trafic stał się wzorcem na rynku. Sukces gamy Trafic - dwie wersje wysokości, dwie wersje długości, wersje użytkowe i osobowe - znajduje potwierdzenie corocznie.
W 2010 r. Trafic zajął drugie miejsce w swej kategorii w Europie i wykazuje bardzo duży postęp, zarówno ilościowy (+ 24%) jak i w udziale na rynku (+1,5 punktu).
Wprowadzenie do sprzedaży modelu Trafic przewidziane jest na 2014 r.
Dzięki tej strategicznej inwestycji o wartości 230 milionów euro marka Renault będzie produkować we Francji 100% swych samochodów użytkowych przeznaczonych na rynki europejskie. Zakłady w Sandouville wraz z fabrykami w Maubeuge i Batilly umożliwią firmie Renault potwierdzenie swej wiodącej pozycji w segmencie samochodów użytkowych w Europie — Renault jest pierwszą marką europejską na tym rynku od 1998 r.
Prace związane z transformacją nabrały tempa tego lata, mobilizując 1 000 osób, w tym 500 pracowników fabryki i 70 przedsiębiorstw — podwykonawców.
Zakłady w Sandouville, znane z jakości produkcji modelu Laguna III, zajmujące miejsce na podium w segmencie limuzyn wyższej klasy pod względem niezawodności, wykorzystują swoje doświadczenie i know how w zakresie produktów marki: obecnie w modelach Espace i Laguna, a w 2014 r. w przyszłym modelu Trafic, którego tempo produkcji może osiągnąć 100 000 jednostek rocznie (w porównaniu z produkcją zakładów w 2010 r. wynoszącą 69 000 jednostek).
W ramach swej podróży do obiektu Renault Sandouville Carlos Tavares mógł ocenić postęp wykonanych prac i pragnął podziękować wszystkim ich uczestnikom:
W trakcie tego dnia pracy z zespołami w Sandouville mogłem zaobserwować niezwykle silną mobilizację osób zatrudnionych w zakładach w zakresie wykonania robót służących przygotowaniu produkcji przyszłego modelu Trafic. Suma 230 milionów euro zainwestowanych w przeniesienie produkcji modelu Trafic stanowi konkretny wyraz strategicznego zaangażowania Renault w Sandouville i we Francji.
Z przyszłym modelem Trafic, którego prototypy poznałem niedawno w Technocentre i dzięki udziałowi pracowników w Sandouville, którzy angażują swój talent i entuzjazm w realizację tego projektu, jestem spokojny o perspektywy działalności zakładów. Fabryka w Sandouville będzie kluczowym obiektem dla wzmocnienia wiodącej pozycji Renault na rynku samochodów użytkowych w Europie, utrzymywanej nieprzerwanie od 1998 r.
Ponadto jesteśmy zmobilizowani do podtrzymania sprzedaży modeli Laguna i Espace spełniając wymóg ścisłego dostosowania produkcji do zapotrzebowania.
Prace na wielką skalę
Nowe oprzyrządowanie tłoczni, nowa tłocznia, przystosowanie lakierni do gabarytów, nowe urządzenia montażowe w celu dostosowania produkcji.
Renault inwestuje w sumie 230 milionów euro w Sandouville w ramach przygotowań do rozpoczęcia produkcji przyszłego modelu Trafic w zakładach, umożliwiając:
- przejście od 2 do 1 linii produkcyjnej dla pięciu obecnych modeli, aby zwolnić miejsce dla przyszłej linii samochodów użytkowych (nowa strefa zbiórki części o powierzchni 600 m2 i zagospodarowanie 240 stanowisk pracy przy montażu),
- zagęszczenie urządzeń tłoczni, aby zwolnić 10 000 m2 powierzchni dla przyszłych urządzeń produkcyjnych furgonu (290 przeniesionych urządzeń),
- podwyższenie o 60 cm urządzeń lakierni (tunel obróbki powierzchni o długości 300 m), gdyż wysokość przyszłego modelu Trafic jest większa od wysokości aktualnie produkowanych samochodów.
W tym samym roku 2012 odbędą się pierwsze testy w pełnej skali produkcji przyszłego modelu Trafic.
Dlatego też opracowano i wdrożono od czerwca program szkolenia przeznaczony dla całości personelu, aby wszyscy pracownicy obiektu w Sandouville zapoznali się ze specyfiką związaną z trwającą transformacją zakładów.
Uznana jakość
Zakłady Renault Sandouville, które ugruntowały swą pozycję na rynku samochodów z pierwszorzędnymi wynikami pod względem jakości (Laguna III w pierwszej trójce), stają się tym samym jednymi z trzech francuskich zakładów Grupy produkujących samochody użytkowe, uznane przez klientów z racji swej wytrzymałości i niezawodności.
Zgodnie ze swą strategią przemysłową ogłoszoną 2 lutego 2011 r., od 2014 r. Renault będzie produkować w Sandouville samochód użytkowy, tzn. przyszły Renault Trafic, jak również wersję wysoką (H2) modelu Opel/Vauxhall Vivaro.
Produkcja nowego furgonu w zakładach w Sandouville po wprowadzeniu wszystkich wersji powinna osiągnąć 100 000 jednostek rocznie.
Od momentu wprowadzenia pierwszej generacji furgonu na początku lat osiemdziesiątych, Trafic stał się wzorcem na rynku. Sukces gamy Trafic - dwie wersje wysokości, dwie wersje długości, wersje użytkowe i osobowe - znajduje potwierdzenie corocznie.
W 2010 r. Trafic zajął drugie miejsce w swej kategorii w Europie i wykazuje bardzo duży postęp, zarówno ilościowy (+ 24%) jak i w udziale na rynku (+1,5 punktu).