9 grudnia br. z linii montażowych fabryki Volkswagen Group Rus w Kałudze zjechał 200 tys. samochód, od momentu uruchomienie produkcji.
Zakład rozpoczął produkcję aut w technologii SKD w listopadzie 2007 r. a w październiku 2009 r. została uruchomiona produkcja w pełnym cyklu.
Udział komponentów produkowanych w Rosji w tym modelu jest większy niż 40 proc. Lokalni dostawcy produkują elementy nadwozia, części z tworzyw sztucznych, osie, zderzaki i front-endy.
Volkswagen jest największym niemieckim inwestorem w Rosji. Dotychczasowa wartość inwestycji wyniosła 774 mln euro, w tym 570 mln euro w zakład w Kałudze.
Volkswagen Group Rus w pełnym cyklu produkcyjnym wytwarza są modele VW Polo sedan i Tiguan, Skoda Octavia i Fabia oraz w systemie SKD Volkswagen Touareg i Multivan.
Zakład rozpoczął produkcję aut w technologii SKD w listopadzie 2007 r. a w październiku 2009 r. została uruchomiona produkcja w pełnym cyklu.
Udział komponentów produkowanych w Rosji w tym modelu jest większy niż 40 proc. Lokalni dostawcy produkują elementy nadwozia, części z tworzyw sztucznych, osie, zderzaki i front-endy.
Volkswagen jest największym niemieckim inwestorem w Rosji. Dotychczasowa wartość inwestycji wyniosła 774 mln euro, w tym 570 mln euro w zakład w Kałudze.
Volkswagen Group Rus w pełnym cyklu produkcyjnym wytwarza są modele VW Polo sedan i Tiguan, Skoda Octavia i Fabia oraz w systemie SKD Volkswagen Touareg i Multivan.