W I kwartale 2017 roku w Hyundai Motor Manufacturing Rus (HMMR) wyprodukowano 54 tys. pojazdów. To o 30 proc. więcej do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Fabryka w St. Petersburgu pracuje w systemie trzyzmianowym przez pięć dni w tygodniu.
Głównym rynkiem sprzedaży dla wytwarzanych modeli (Solaris i SUV Creta) jest Rosja ale auta trafiają także na takie rynki jak Egipt, Tunezja, Liban, Gruzja czy Tunezja.
W 2017 roku HMMR ma wyprodukować ponad 220 tys. co odpowiada pełnym zdolnościom produkcyjnym zakładu. W minionym roku w St. Petersburgu zostało zmontowanych 207 tys. aut, o 10 proc. mniej niż 2015 roku.
HMMR działa od stycznia 2011 roku.
Fabryka w St. Petersburgu pracuje w systemie trzyzmianowym przez pięć dni w tygodniu.
Głównym rynkiem sprzedaży dla wytwarzanych modeli (Solaris i SUV Creta) jest Rosja ale auta trafiają także na takie rynki jak Egipt, Tunezja, Liban, Gruzja czy Tunezja.
W 2017 roku HMMR ma wyprodukować ponad 220 tys. co odpowiada pełnym zdolnościom produkcyjnym zakładu. W minionym roku w St. Petersburgu zostało zmontowanych 207 tys. aut, o 10 proc. mniej niż 2015 roku.
HMMR działa od stycznia 2011 roku.