Po 24-procentowym spadku w styczniu i 38-procentowym spadku w lutym, w ostatnim miesiącu I kwartału 2015 r. liczba zarejestrowanych nowych aut w Rosji była mniejsza od zeszłorocznej aż o 42,5 proc.
Rosjanie kupili 139,8 tys. samochodów. Wzrost sprzedaży odnotowały jedynie: Lexus (+29 proc.), Porsche (+27 proc.), Isuzu (+226 proc.) i smart (+23 proc.). Łada, główna marka rosyjskiego rynku, zanotowała niższy spadek niż średnia dla całej branży (27,4 tys. sztuk, -26 proc.). Miejsca numer 2. i 3. należały do producentów koreańskich - Hyundaia (13,9 tys., -15 proc.) i Kia (12,1 tys., -32 proc.).
W I kwartale br. w Rosji zostało zarejestrowanych 383,7 tys. nowych samochodów, o 36,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.
Rosjanie kupili 139,8 tys. samochodów. Wzrost sprzedaży odnotowały jedynie: Lexus (+29 proc.), Porsche (+27 proc.), Isuzu (+226 proc.) i smart (+23 proc.). Łada, główna marka rosyjskiego rynku, zanotowała niższy spadek niż średnia dla całej branży (27,4 tys. sztuk, -26 proc.). Miejsca numer 2. i 3. należały do producentów koreańskich - Hyundaia (13,9 tys., -15 proc.) i Kia (12,1 tys., -32 proc.).
W I kwartale br. w Rosji zostało zarejestrowanych 383,7 tys. nowych samochodów, o 36,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.