Fabryka koncernu PSA Peugeot Citroen w Trnavie poinformowała, że od czerwca zwiększa produkcję z 850 do 900 aut dziennie.
To zasługa zwiększonego popyt na małe samochody w całej Europie, powiedział Peter Švec, dyrektor ds. komunikacji.
Wprowadzone w kilku krajach europejskich premie złomowe są głównym bodźcem stymulującym popyt, który podniósł poziom produkcji w Trnawie do tego z przed kryzysu. "Modele Peugeot 207 i C3 Picasso w pełni na tym korzystają", powiedział Švec.
"Oczekiwania rynku są wyższe niż nasze obecne możliwości produkcyjne, więc musieliśmy przedłużyć czas pracy", dodał. W następstwie porozumienia ze związkami zawodowymi, popołudniowa zmiana w okresie 1024 czerwca zostanie wydłużona o godzinę.
Produkcja Citroen C3 została oficjalnie rozpoczęta na Słowacji 26 marca. Rocznie ma być produkowanych 110 tys. tego auta. Fabryka w Trnawie jest jedyną w której powstaje model C3.
To zasługa zwiększonego popyt na małe samochody w całej Europie, powiedział Peter Švec, dyrektor ds. komunikacji.
Wprowadzone w kilku krajach europejskich premie złomowe są głównym bodźcem stymulującym popyt, który podniósł poziom produkcji w Trnawie do tego z przed kryzysu. "Modele Peugeot 207 i C3 Picasso w pełni na tym korzystają", powiedział Švec.
"Oczekiwania rynku są wyższe niż nasze obecne możliwości produkcyjne, więc musieliśmy przedłużyć czas pracy", dodał. W następstwie porozumienia ze związkami zawodowymi, popołudniowa zmiana w okresie 1024 czerwca zostanie wydłużona o godzinę.
Produkcja Citroen C3 została oficjalnie rozpoczęta na Słowacji 26 marca. Rocznie ma być produkowanych 110 tys. tego auta. Fabryka w Trnawie jest jedyną w której powstaje model C3.