W październiku br. Grupa Volkswagena sprzedała 688 tys. nowych samochodów. To o 12,4 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
Od początku roku koncern z Wolfsburga dostarczył do klientów 6,8 mln aut, o 13,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Na rynki europejskich sprzedanych zostało 3,07 mln pojazdów (+10,7 proc.), w tym samych Niemczech - 960,8 tys. (+11,8 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
Sprzedaż w podziale na marki:
Od początku roku koncern z Wolfsburga dostarczył do klientów 6,8 mln aut, o 13,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Na rynki europejskich sprzedanych zostało 3,07 mln pojazdów (+10,7 proc.), w tym samych Niemczech - 960,8 tys. (+11,8 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
- Azja/Pacyfik - 2,15 mln sztuk (+17,6 proc.), w tym 1,89 mln (+14,8 proc.) w Chinach,
- Ameryka Płn. - 543 tys. (+21,8 proc.),
- Ameryka Płd.- 777,2 tys. (+8 proc.).
Sprzedaż w podziale na marki:
- Volkswagen Samochody Osobowe - 4,24 mln sztuk (+12,1 proc.),
- Audi - 1,08 mln (+18 proc.),
- Skoda - 741,8 tys. (+16,2 proc.),
- SEAT - 294 tys. (+3,2 proc.),
- Volkswagen Pojazdy Użytkowe - 443,6 tys. (+24,3 proc.).