W listopadzie 2011 r. Grupa Volkswagena sprzedała 711 tys. nowych samochodów, o 15,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Od początku roku Grupa sprzedała 7,51 mln aut, o 13,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Klienci na rynkach europejskich kupili 3,38 mln pojazdów (+11 proc.), w tym w samych Niemczech - 1,06 mln (+11,7 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
Sprzedaż w podziale na marki:
Od początku roku Grupa sprzedała 7,51 mln aut, o 13,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Klienci na rynkach europejskich kupili 3,38 mln pojazdów (+11 proc.), w tym w samych Niemczech - 1,06 mln (+11,7 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
- Azja/Pacyfik - 2,39 mln sztuk (+18,3 proc.), w tym 2,11 mln (+15,5 proc.) w Chinach,
- Ameryka Płn. - 600,7 tys. (+21,4 proc.),
- Ameryka Płd.- 855,5 tys. (+6,6 proc.).
Sprzedaż w podziale na marki:
- Volkswagen Samochody Osobowe - 4,69 mln sztuk (+12,4 proc.),
- Audi - 1,19 mln (+18,8 proc.),
- Skoda - 816,8 tys. (+16,3 proc.),
- SEAT - 320 tys. (+2,3 proc.),
- Volkswagen Pojazdy Użytkowe - 478,9 tys. (+22,5 proc.).