Podczas gdy w lutym skurczyły się rynki motoryzacyjne we Francji czy Włoszech, sprzedaż nowych samochodów w Niemczech była nadal w miarę stabilna.
W drugim miesiącu br. w Niemczech zarejestrowano 224,4 tys. aut - czy na poziomie zbliżonym do tego z przed roku. Sprzedaż niemieckich koncernów wzrosła o 3 proc. (157,7 tys.) ale nastąpił 7-procentowy spadek w przypadku marek zagranicznych (66,7 tys. sztuk).
W okresie dwóch pierwszych miesięcy br. za Odrą rynek motoryzacyjny powiększył się o 434,6 tys. nowych samochodów, o mniej więcej tyle samo co rok wcześniej.
W drugim miesiącu br. w Niemczech zarejestrowano 224,4 tys. aut - czy na poziomie zbliżonym do tego z przed roku. Sprzedaż niemieckich koncernów wzrosła o 3 proc. (157,7 tys.) ale nastąpił 7-procentowy spadek w przypadku marek zagranicznych (66,7 tys. sztuk).
W okresie dwóch pierwszych miesięcy br. za Odrą rynek motoryzacyjny powiększył się o 434,6 tys. nowych samochodów, o mniej więcej tyle samo co rok wcześniej.