Na rynkach pojawiło się 33 761 nowych Volvo. Wśród najpopularniejszych modeli wciąż prowadzą dwa auta z linii XC - mniejszy, czyli bestseller z serii 60 oraz nowy, flagowy model z serii 90, który wciąż budzi niesłabnące zainteresowanie nowych klientów.
Najwięcej samochodów w styczniu trafiło na rynek chiński - 7 228, czyli o 22,9% więcej niż rok wcześniej. To przedłużenie trendu z końca roku 2015, kiedy w Państwie Środka w dwóch ostatnich miesiącach notowano przeszło piętnastoprocentowe wzrosty sprzedaży. W dalszym ciągu głównymi motorami wzrostu były na tym rynku modele XC90, XC60 oraz S60L.
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży zanotował także rynek amerykański. W styczniu dostarczono do klientów o 11.8% więcej Volvo niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Za dobry początek roku w USA w głównej mierze odpowiada najpopularniejszy na tym rynku model Volvo - XC90.
Nie spada także zapotrzebowanie na Volvo w Europie - 16 951 dostarczonych do klientów aut to o 6,6% więcej niż w styczniu 2015. Największe wzrosty w Europie odnotowano na rynku szwedzkim, belgijskim i niemieckim. Najpopularniejszym modelem Volvo w Europie pozostaje XC60, zaś największy wzrost dotyczy flagowego SUV-a XC90, który jest drugim najczęściej wybieranym modelem Volvo.
Globalna sprzedaż samochodów marki Volvo w 2015 r. osiągnęła poziom 503,127 samochodów, co oznacza wzrost o 8% w porównaniu z 2014 r.