Targi o patenty dla rosyjskich fabryk, które mają produkować ople, mogą doprowadzić do impasu w dalszych negocjacjach. A to niejedyny problem Magny - informuje "Rzeczpospolita".
Nie jest wykluczone, że właśnie kwestia patentów, w tym także najbardziej przestarzałych, które GM jest gotów ewentualnie przekazać Rosjanom, stanie się tak trudna do rozwiązania, że negocjacje dotyczące przejęcia Opla będą ciągnęły się wiele miesięcy, a nawet może dojść do ich zerwania. (...).
Następstwem wyboru konsorcjum Magna/Sbierbank jako potencjalnego inwestora dla Opla są również wahania innych koncernów samochodowych. BMW i Volkswagen, najwięksi klienci Magny, zastanawiają się, czy nie zerwać z nią umów na dostawę komponentów.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Nie jest wykluczone, że właśnie kwestia patentów, w tym także najbardziej przestarzałych, które GM jest gotów ewentualnie przekazać Rosjanom, stanie się tak trudna do rozwiązania, że negocjacje dotyczące przejęcia Opla będą ciągnęły się wiele miesięcy, a nawet może dojść do ich zerwania. (...).
Następstwem wyboru konsorcjum Magna/Sbierbank jako potencjalnego inwestora dla Opla są również wahania innych koncernów samochodowych. BMW i Volkswagen, najwięksi klienci Magny, zastanawiają się, czy nie zerwać z nią umów na dostawę komponentów.
Więcej w "Rzeczpospolitej".