W środę Valeo, francuski dostawca motoryzacyjny przedstawił nową strategię działania związaną z technologiami ograniczającymi emisję CO2.
Koncern wdroży nowy model organizacyjny, skoncentrowany wokół 4 grup biznesowych, co ma przyspieszyć wzrost i poprawić wydajność.
Dostawca chce skupić się m.in. na redukcji ciężaru komponentów oraz ograniczeniu zużycia energii. Valeo zakłada podwojenie przychodów do 5 mld euro w 2020 r., ze sprzedaży technologii związanych z ograniczeniem emisji CO2.
Koncern zamierza przeznaczyć 60 proc. wszystkich inwestycji na rynki rozwijające się, zwłaszcza na Chiny, Indie, Brazylię, Tajlandię oraz Turcję a także chce stopniowo rozwijać swoją obecność w Rosji. Sprzedaż grupy w Chinach i India powinna osiągnąć miliard euro w 2013 r. i 3 miliardy w 2020 r.
W wywiadzie dla francuskiego dziennika "Les Echos" dyrektor zarządzający Jacques Aschenbroich powiedział, że w ramach nowego planu redukcji kosztów nie jest przewidziane zamykanie fabryk w Europie.
Dostawca chce skupić się m.in. na redukcji ciężaru komponentów oraz ograniczeniu zużycia energii. Valeo zakłada podwojenie przychodów do 5 mld euro w 2020 r., ze sprzedaży technologii związanych z ograniczeniem emisji CO2.
Koncern zamierza przeznaczyć 60 proc. wszystkich inwestycji na rynki rozwijające się, zwłaszcza na Chiny, Indie, Brazylię, Tajlandię oraz Turcję a także chce stopniowo rozwijać swoją obecność w Rosji. Sprzedaż grupy w Chinach i India powinna osiągnąć miliard euro w 2013 r. i 3 miliardy w 2020 r.
W wywiadzie dla francuskiego dziennika "Les Echos" dyrektor zarządzający Jacques Aschenbroich powiedział, że w ramach nowego planu redukcji kosztów nie jest przewidziane zamykanie fabryk w Europie.