42 proc. - o tyle wzrosły skonsolidowane przychody koncernu Valeo w pierwszym kwartale 2010 r.
Sprzedaż wyniosła ponad 2,3 mld euro, w tym 1,90 mld euro na segmencie OEM (+51 proc.). Na rynek europejski przypadło 1,46 mld euro (+34 proc.), na azjatycki, włącznie z Chinami - 431 mln euro (+72 proc.), północnoamerykański - 253 mln euro (+45 proc.) i południowoamerykański - 163 mln euro (+51 proc.).
W drugim kwartale 2010 r., Valeo przewiduje taki sam poziom sprzedaży, jak w pierwszym kwartale, pomimo niewielkiego spadku produkcji motoryzacyjnej w Europie.
Sprzedaż wyniosła ponad 2,3 mld euro, w tym 1,90 mld euro na segmencie OEM (+51 proc.). Na rynek europejski przypadło 1,46 mld euro (+34 proc.), na azjatycki, włącznie z Chinami - 431 mln euro (+72 proc.), północnoamerykański - 253 mln euro (+45 proc.) i południowoamerykański - 163 mln euro (+51 proc.).
W drugim kwartale 2010 r., Valeo przewiduje taki sam poziom sprzedaży, jak w pierwszym kwartale, pomimo niewielkiego spadku produkcji motoryzacyjnej w Europie.