Marzec był kolejnym miesiącem, w którym wzrosła sprzedaż nowych aut w Niemczech. W ostatnim miesiącu I kwartału zarejestrowano 327,9 tys. pojazdów, o 11,40 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na marki "niemieckie" przypadło 61,98 proc. wszystkich marcowych rejestracji (203,2 tys. pojazdów; +7,62 proc.). Największy udział w rynku należy do aut Volkswagena. W marcu na ta marka zanotowała jedynie 1,31 proc. wzrost (66,5 tys. aut, 20,28 proc. udziału). Wzrosty zanotowały wszystkie "niemieckie" marki.
Wśród marek zagranicznych spadki dotknęły m.in.: Chevrolet (-15,48 proc.), Peugeota (-7,82 proc.) i Suzuki (-10,91 proc.).
W I kwartale br. w Niemczech kupiono łącznie 763,4 tys. aut, o 13,87 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagena (166,6 tys., wzrost o 8,07 proc.) i BMW (64,9 tys., wzrost o 14,70 proc.).
Na marki "niemieckie" przypadło 61,98 proc. wszystkich marcowych rejestracji (203,2 tys. pojazdów; +7,62 proc.). Największy udział w rynku należy do aut Volkswagena. W marcu na ta marka zanotowała jedynie 1,31 proc. wzrost (66,5 tys. aut, 20,28 proc. udziału). Wzrosty zanotowały wszystkie "niemieckie" marki.
Wśród marek zagranicznych spadki dotknęły m.in.: Chevrolet (-15,48 proc.), Peugeota (-7,82 proc.) i Suzuki (-10,91 proc.).
W I kwartale br. w Niemczech kupiono łącznie 763,4 tys. aut, o 13,87 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagena (166,6 tys., wzrost o 8,07 proc.) i BMW (64,9 tys., wzrost o 14,70 proc.).