Takoni
VIA
czech Kierownictwo i związki zawodowe Volkswagena dążą do ograniczenia konkurencji ze strony tańszej Skody, chcą przenieść część jej produkcji do Niemiec i skłonić czeską filię do płacenia więcej za wspólne technologie.

Volkswagen stara się zmniejszyć zatrudnienie i nakłady na niemieckie fabryki, zamknąć rozdział Dieselgate, tymczasem lepsze oceny aut Skody i większa zyskowność nasiliły rywalizacje marek w w grupie VW. Wolfsburg chce teraz zmniejszyć jego zdaniem nieuczciwą przewagę Skody wynikającą z połączenia niemieckiej technologii z tańszą siłą roboczą i potwierdzić supremację głównej marki przed falą premier aut elektrycznych - mówią ludzie z z grupy.

Przepychanki Volkswagena ze Skodą wywołały znów napięcia w najważniejszej firmie VW dotyczące zysków i miejsc pracy, a także centralnej kontroli i autonomii 12 marek.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
    0
    Udostępniono
    Automotive CEE Day

    Najnowsze wpisy w bazie dostawców

    Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
    Lubricant Polska Sp. z o.o.
    3D Center Sp. z o.o.
    BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
    RABUGINO Sp. z o.o.
    SAFECHEM Europe GmbH