W okresie dwóch pierwszych miesięcy 2012 r. Volkswagen Pojazdy Użytkowe (Volkswagen Nutzfahrzeuge) dostał do klientów 79,7 tys. samochodów, o 8,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Głównym rynkiem zbytu nadal pozostają kraje Europy Zachodniej (41,35 tys., +7,6 proc.). Na niemieckim rynku zbytu VW sprzedał 18,2 tys. pojazdów, o 17,8 proc. więcej niż w tym samym okresie 2011 r. W krajach Europy Wschodniej koncern zanotował aż 52,8-procentowy wzrost sprzedaży (6,2 tys. sztuk). Poza Europą, największym rynkiem zbytu jest Ameryka Południowa - 21,54 tys. samochodów (+1,6 proc.).
Głównym rynkiem zbytu nadal pozostają kraje Europy Zachodniej (41,35 tys., +7,6 proc.). Na niemieckim rynku zbytu VW sprzedał 18,2 tys. pojazdów, o 17,8 proc. więcej niż w tym samym okresie 2011 r. W krajach Europy Wschodniej koncern zanotował aż 52,8-procentowy wzrost sprzedaży (6,2 tys. sztuk). Poza Europą, największym rynkiem zbytu jest Ameryka Południowa - 21,54 tys. samochodów (+1,6 proc.).