Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W miniony czwartek Jaroslav Povšík, przewodniczący związku zawodowego KOVO w Škoda Auto z Mladá Boleslav, określił plany dotyczące przyszłego kierunku rozwoju tej marki jako „kampanię przeciwko Škodzie”.

Według niego spółka ma stracić produkcję niektórych swoich modeli w Czechach. Związek będą walczyć z tym w prasie, wraz z rządem, z opinią publiczną i w Grupie Volkswagena - powiedział Povšík w czwartkowym wydaniu związkowego tygodnika "Škodovácký odborář". Według niego, produkcja Škody Superb ma zostać przeniesiona do fabryki Volkswagena w Bratysławie, Škody Kodiaq do Niemiec, a SEATa Ateca miałby trafić do Hiszpanii.

- Czy ta kampania przeciwko Škodzie nie jest jeszcze wystarczająca? Mówiąc obrazowo, czy musimy wypatroszyć Škodę ze wszystkich dobrych, doskonałych rzeczy, które obecnie mamy? To wyraźna degradacja i droga do Dacii a nie daj Bóg poniżej Dacii - podkreślał w tygodniku "Škodovácký odborář" Povšík.

W 2019 roku Škoda Auto dostarczyła do klientów na całym świecie 1,24 miliona samochodów. Posiada trzy fabryki w Czechach a produkuje także w Chinach, Rosji, Słowacji i Indiach a wraz z lokalnymi partnerami również na Ukrainie i Kazachstanie.

W Czechach Škoda Auto zatrudnia prawie 34 tys. pracowników.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
QualityHUB24
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Impel Group
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.