Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Hanowerska fabryka Volkswagena pęka w szwach. Koncern myśli o częściowym przeniesieniu produkcji e-busów do Polski.

Nowy, w pełni elektryczny ID.buzz zdobywa coraz większą popularność, a lista zamówień w fabryce w Hanowerze robi się coraz dłuższa. Klienci muszą się uzbroić w cierpliwość. Dlatego firma-córka Volkswagena produkująca auta dostawcze (VWN) planuje rozszerzenie produkcji.

Zakłady w Hanowerze są przygotowane na „wydajność do 130 tysięcy rocznie”, jak poinformował menadżer tej marki Carsten Intra w rozmowie z agencją DPA. Maksymalna wydajność to 150 tysięcy samochodów. Hanowerska fabryka ma ograniczone możliwość produkcji elektrycznych następców kultowych „ogórków”, gdyż ma w planach także realizację projektów firm Audi i Bentley.
Polski hub elektrycznych „ogórków”

- Moglibyśmy sobie wyobrazić utworzenie hubu dla ID.Buzz-ów w jednym z naszych dwóch zakładów w Polsce - zasugerował menadżer. Dodał, że nie wiązałoby się to z produkcją na pełną skalę, ale dotyczyłoby raczej poszczególnych obszarów procesu produkcyjnego.

Więcej w serwisie Deutsche Welle.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
Craemer GmbH
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.