Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W minionym miesiącu we Francji, podobnie jak we Włoszech, nastąpiła pewna odbudowa rynku motoryzacyjnego.

Opublikowane 1 czerwca zaktualizowane dane przez stowarzyszenie ACEA wskazują, że nadal rośnie wpływ epidemii COVID-19 na produkcję pojazdów w Europie.

W maju 2020 r. we Włoszech zostało zarejestrowanych 99,7 tys. nowych samochodów osobowych wobec 4,3 tys. aut w kwietniu.

W 2021 r. w fabryce Opla w Rüsselsheim rozpocznie się produkcja pierwszego samochodu osobowego z portfolio Groupe PSA, firmy-matki.

Fabryka FCA w Melfi wznowiła produkcję 4 maja, po blisko dwóch miesiącach przestoju. Niestety spadek popytu doprowadzi w czerwcu do zmiany w produkcji samochodów w tym włoskim zakładzie.

Epidemia COVID-19 oraz zatrzymanie zakładów, spowodowała, że w kwietniu produkcja motoryzacyjna w Wlk. Brytanii spadła niemal do zera.

Komisja Europejska zatwierdziła zgodnie z zasadami pomocy państwa UE polski program pomocy, w ramach którego około 1,6 mld euro (7,5 mld zł) zostanie przeznaczone na częściową rekompensatę dla dużych przedsiębiorstw oraz niektórych małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) za straty poniesione w związku z pandemią koronawirusa i na zapewnienie im natychmiastowej płynności finansowej za pomocą pożyczek.

Firma ZF Friedrichshafen AG, po uzyskaniu zgody wszystkich wymaganych organów nadzorujących, pomyślnie ukończyła przejęcie firmy WABCO - dostawcy technologii pojazdów użytkowych. Akcje WABCO, wcześniej notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, zostały usunięte z obrotu publicznego ze skutkiem natychmiastowym.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Mondi Simet Sp. z o.o.
GREG-PLAST
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Impel Group
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
Etyfol