W podwarszawskim Piasecznie pierwszy punkt sprzedaży uruchomiło AAA Auto, które od lat jest liderem rynku w Czechach i na Słowacji.
Uruchomiło ponownie, bo firma sprzedawała tu już używane samochody w 2007 r., ale przy okazji kryzysu finansowego szybko zwinęła interes. W październiku ubiegłego roku, w transakcji wycenianej na 200 mln EUR, 80 proc. akcji spółki przejął fundusz Abris.
- Po przejęciu przez Abris zmieniliśmy strategię rozwoju i teraz będziemy koncentrować się na ekspansji w Polsce - mówi Karolina Topolova, dyrektor generalna AAA Auto.
Czeska firma tylko w ubiegłym roku sprzedała prawie 64 tys. pojazdów, osiągając przy tym 379 mln EUR przychodów (około 1,5 mld zł).
Więcej w "Pulsie Biznesu".
Uruchomiło ponownie, bo firma sprzedawała tu już używane samochody w 2007 r., ale przy okazji kryzysu finansowego szybko zwinęła interes. W październiku ubiegłego roku, w transakcji wycenianej na 200 mln EUR, 80 proc. akcji spółki przejął fundusz Abris.
- Po przejęciu przez Abris zmieniliśmy strategię rozwoju i teraz będziemy koncentrować się na ekspansji w Polsce - mówi Karolina Topolova, dyrektor generalna AAA Auto.
Czeska firma tylko w ubiegłym roku sprzedała prawie 64 tys. pojazdów, osiągając przy tym 379 mln EUR przychodów (około 1,5 mld zł).
Więcej w "Pulsie Biznesu".