Boryszew S.A. rozważa uruchomienie produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce w związku z potencjalnym przejęciem części aktywów YMOS, powiedział 1 marca br. Paweł Miller, członek zarządu ds. rozwoju sektora automotive.
Lokalizacja i rodzaj ewentualnej inwestycji nie został ujawniony.
28 lutego spółka poinformowała, że otrzymała zgodę od niemieckiego urzędu antymonopolowego (Bundeskartellamt) w sprawie nabycia aktywów niemieckiego dostawcy. Boryszew jest zainteresowany dwoma zakładami w Niemczech, którymi zarządza syndyk.
Zarząd Boryszewa liczy, że transakcja może zostać zawarta do końca marca br. YMOS jest dostawcą elementów z tw. sztucznych, galwanizowanych i chromowanych dla sektora motoryzacyjnego, to takich marek jak: VW, Audi, Daimler, Bentley oraz Rolls-Royce.
W Polsce w ramach Grupy Boryszew dla sektora motoryzacyjnego działają zakłady Maflow.
Lokalizacja i rodzaj ewentualnej inwestycji nie został ujawniony.
28 lutego spółka poinformowała, że otrzymała zgodę od niemieckiego urzędu antymonopolowego (Bundeskartellamt) w sprawie nabycia aktywów niemieckiego dostawcy. Boryszew jest zainteresowany dwoma zakładami w Niemczech, którymi zarządza syndyk.
Zarząd Boryszewa liczy, że transakcja może zostać zawarta do końca marca br. YMOS jest dostawcą elementów z tw. sztucznych, galwanizowanych i chromowanych dla sektora motoryzacyjnego, to takich marek jak: VW, Audi, Daimler, Bentley oraz Rolls-Royce.
W Polsce w ramach Grupy Boryszew dla sektora motoryzacyjnego działają zakłady Maflow.