JLR Polska Sp. z o.o. - generalny dystrybutor samochodów marki Jaguar w Polsce - zanotował w listopadzie 180% wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. W ciągu ostatnich 11 miesięcy w naszym kraju sprzedano już 133 Jaguary.
Motorem sprzedaży w listopadzie był Jaguar XF, który w roku modelowym 2012 przeszedł facelifting. Dużym zainteresowaniem klientów cieszył się także model XJ - flagowa luksusowa limuzyna marki Jaguar, wprowadzona do sprzedaży w nowej wersji w 2010 roku.
„Brytyjskie samochody cieszą się coraz większą renomą w naszym kraju. Z jednej strony eleganckie i ponadczasowe, zaskakują zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, które sprawdzają się w życiu codziennym. Bez wątpienia na poziom sprzedaży wpłynęła także unikalna w klasie premium oferta pięcioletniego okresu gwarancyjnego” - powiedział Dariusz Wawrzynów, Dyrektor Handlowy JLR Polska Sp. z o.o.
Samochody marki Jaguar wyróżniają się na tle swojej klasy ponadprzeciętnym standardem wyposażania. W 2011 roku generalny dystrybutor zaproponował także pięcioletni okres gwarancyjny na wszystkie modele, a także cennik złotówkowy, dzięki któremu ceny samochodów spadły nawet o 8%. Dla klientów przygotowany został także atrakcyjny program lojalnościowy.
Motorem sprzedaży w listopadzie był Jaguar XF, który w roku modelowym 2012 przeszedł facelifting. Dużym zainteresowaniem klientów cieszył się także model XJ - flagowa luksusowa limuzyna marki Jaguar, wprowadzona do sprzedaży w nowej wersji w 2010 roku.
„Brytyjskie samochody cieszą się coraz większą renomą w naszym kraju. Z jednej strony eleganckie i ponadczasowe, zaskakują zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, które sprawdzają się w życiu codziennym. Bez wątpienia na poziom sprzedaży wpłynęła także unikalna w klasie premium oferta pięcioletniego okresu gwarancyjnego” - powiedział Dariusz Wawrzynów, Dyrektor Handlowy JLR Polska Sp. z o.o.
Samochody marki Jaguar wyróżniają się na tle swojej klasy ponadprzeciętnym standardem wyposażania. W 2011 roku generalny dystrybutor zaproponował także pięcioletni okres gwarancyjny na wszystkie modele, a także cennik złotówkowy, dzięki któremu ceny samochodów spadły nawet o 8%. Dla klientów przygotowany został także atrakcyjny program lojalnościowy.