Sektor motoryzacyjny wchodzi obecnie w okres spowolnienia. Spadek popytu i zamówień od klientów to czas gdy zazwyczaj tniemy koszty w obszarach produkcji czy logistyki. Czy to właściwy kierunek działań?
- Powinniśmy dojść do wniosku, że nie należy skupiać się na oszczędnościach, ale na przynoszeniu dochodów - mówi Wojciech Łoza, Key Account Manager w polskim oddziale Schoeller Allibert. - Dzięki odpowiednim rozwiązaniom logistyka nie powinna oszczędzać - powinna zarabiać -.
Schoeller Allibert wzmacnia inwestycje. Te, które pomogą zacieśnić współpracę z istniejącymi klientami i zarazem otworzą drzwi do tych, z którymi dotychczas z różnych względów nie współpracowaliśmy. Każda inwestycja, także w logistyce, powinna być poprzedzona prognozą zwrotu i zestawem korzyści wynikających z implementacji innowacji. Ważne jest przygotowanie kalkulacji określających opłacalność oferowanych rozwiązań. Eksperci Schoeller Allibert są w stanie precyzyjnie obliczyć oszczędności i wskazać moment, w którym inwestycja w nowe pojemniki zacznie przynosić zyski.
Jak właściwie zarządzać opakowania zwrotnymi? Jakie opakowania zamawiać? Na te i inne pytania odpowie podczas jubileuszowego 10. Forum MotoSolutions (Kraków, 28-29 listopada 2019 r.) Wojciech Łoza z Schoeller Allibert, która jest Partnerem wydarzenia.
Bliższe informacje są dostępne na www.motosolutions.pl lub pod tel. 22 215-05-05 i mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Polska
Czy stać nas na oszczędności w dobie spowolnienia rynkowego?
- Szczegóły
- Autor: AutomotiveSuppliers.pl
Przemysł motoryzacyjny jest barometrem zmian w światowej gospodarce. Produkcja i sprzedaż samochodów rośnie, gdy rośnie koniunktura. Maleje gdy gospodarka słabnie.