Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Przemysł motoryzacyjny jest barometrem zmian w światowej gospodarce. Produkcja i sprzedaż samochodów rośnie, gdy rośnie koniunktura. Maleje gdy gospodarka słabnie.

Sektor motoryzacyjny wchodzi obecnie w okres spowolnienia. Spadek popytu i zamówień od klientów to czas gdy zazwyczaj tniemy koszty w obszarach produkcji czy logistyki. Czy to właściwy kierunek działań?

- Powinniśmy dojść do wniosku, że nie należy skupiać się na oszczędnościach, ale na przynoszeniu dochodów - mówi Wojciech Łoza, Key Account Manager w polskim oddziale Schoeller Allibert. - Dzięki odpowiednim rozwiązaniom logistyka nie powinna oszczędzać - powinna zarabiać -.

Schoeller Allibert wzmacnia inwestycje. Te, które pomogą zacieśnić współpracę z istniejącymi klientami i zarazem otworzą drzwi do tych, z którymi dotychczas z różnych względów nie współpracowaliśmy. Każda inwestycja, także w logistyce, powinna być poprzedzona prognozą zwrotu i zestawem korzyści wynikających z implementacji innowacji. Ważne jest przygotowanie kalkulacji określających opłacalność oferowanych rozwiązań. Eksperci Schoeller Allibert są w stanie precyzyjnie obliczyć oszczędności i wskazać moment, w którym inwestycja w nowe pojemniki zacznie przynosić zyski.

Jak właściwie zarządzać opakowania zwrotnymi? Jakie opakowania zamawiać? Na te i inne pytania odpowie podczas jubileuszowego 10. Forum MotoSolutions (Kraków, 28-29 listopada 2019 r.) Wojciech Łoza z Schoeller Allibert, która jest Partnerem wydarzenia.

Bliższe informacje są dostępne na www.motosolutions.pl lub pod tel. 22 215-05-05 i mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

motosolutions 2019 partnerzy

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
3D Center Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
BARIBAL Group
YETICO S.A.