W Polsce startuje program dopłat EcoBonus, którego celem jest odmłodzenie floty pojazdów. Akcja premiuje klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego samochodu BMW lub MINI o napędzie elektrycznym, hybrydowym lub wyposażonego w nowoczesny silnik spalinowy o emisji CO2 nie przekraczajacej130g /km.onsekwentna elektryfikacja palety produktów jest centralnym filarem strategii NUMBER ONE > NEXT BMW Group.
Jednocześnie klienci otrzymają możliwość oddania w rozliczeniu swojego dotychczasowego auta. W przypadku zakupu BMW, kwota dofinansowania wyniesie 17 000 zł brutto, a dostępna jest dla posiadaczy aut z normą Euro 4 lub niższą. Oferta MINI dotyczy właścicieli aut z normą Euro 5 lub niższą, a bonus wynosi 8 500 zł brutto.
Akcja jest prowadzona wspólnie przez polski oddział BMW Group oraz salony dealerskie, które pokrywają połowę zniżki.
Jednocześnie klienci otrzymają możliwość oddania w rozliczeniu swojego dotychczasowego auta. W przypadku zakupu BMW, kwota dofinansowania wyniesie 17 000 zł brutto, a dostępna jest dla posiadaczy aut z normą Euro 4 lub niższą. Oferta MINI dotyczy właścicieli aut z normą Euro 5 lub niższą, a bonus wynosi 8 500 zł brutto.
Akcja jest prowadzona wspólnie przez polski oddział BMW Group oraz salony dealerskie, które pokrywają połowę zniżki.
Polscy klienci mogą wybierać wśród aż 131 modeli spełniających kryterium niskiej emisji CO2: ponad 100 wariantów BMW oraz 29 MINI. Możliwość otrzymania dopłaty obejmuje zarówno najpopularniejszy w Polsce model w pełni elektryczny BMW i3, auta hybrydowe typu plug-in, jak również limuzynę BMW 520d o emisji CO2 wynoszącej zaledwie 109 g/km, wyposażoną w silnik diesla spełniający najostrzejszą normę Euro 6. Dodatkowo z modelem 520d EfficientDynamics BMW może pochwalić się najniższym poziomem emisji CO2 wśród limuzyn premium. W przypadku MINI szczególnym zainteresowaniem może cieszyć się model MINI Countryman dostępny także w wersji hybrydowej.
Z dopłaty realizowanej w ramach programu EcoBonus klienci decydujący się na zakup nowego samochodu mogą korzystać od początku września 2017 roku, aż do końca roku. Udział w nim biorą wszyscy dealerzy BMW oraz MINI w Polsce.
Celem akcji jest zachęcenie posiadaczy starszych aut rozważających zakup nowego samochodu do wyboru modelu nisko- lub bez emisyjnego – nie tylko dla ich własnej satysfakcji i radości z jazdy, ale także mając na uwadze środowisko naturalne. Wprowadzając program EcoBonus, BMW Group Polska chce także przyczynić się do szybszego rozwoju segmentu aut elektrycznych i hybrydowych, a także do ochrony zasobów naturalnych, klimatu i jakości powietrza.
BMW Group jest liderem w zakresie wprowadzania zasad zrównoważonego rozwoju w przemyśle motoryzacyjnym. Firma od lat jest liderem sektora motoryzacji w Dow Jones Sustainability Index. Działania koncernu obejmują między innymi inwestycje w rozwój mobilności niskoemisyjnej i elektrycznej. W roku 2017 BMW Group planuje sprzedaż 100 tys. zelektryfikowanych samochodów. BMW Group oferuje obecnie aż dziewięć zelektryfikowanych modeli: w tym całkowicie elektryczne BMW i3 oraz szeroką gamę modeli hybrydowych plug-in, do których nalezą BMW i8, szereg modeli BMW iPerformance oraz nowy hybrydowy MINI Countryman. W 2018 roku, zadebiutuje nowe BMW i8 Roadster, a niedługo później całkowicie elektryczny napęd wejdzie też do innych marek BMW Group: pod koniec 2019 roku w zakładach w Oksfordzie rozpocznie się produkcja elektrycznego MINI, a w roku 2020 pojawi się całkowicie elektryczne BMW X3. Od roku 2021 w zakładach w Dingolfing produkowany będzie najbardziej zaawansowany technologicznie model: elektryczne BMW iNEXT. Pakiet technologii EfficientDynamics pozwala firmie stale obniżać zużycie paliwa oraz emisje CO2 w autach spalinowych. Od 1995 do 2015 roku BMW Group zredukowała emisje CO2 w autach sprzedanych w Europie aż o 40%.
Z dopłaty realizowanej w ramach programu EcoBonus klienci decydujący się na zakup nowego samochodu mogą korzystać od początku września 2017 roku, aż do końca roku. Udział w nim biorą wszyscy dealerzy BMW oraz MINI w Polsce.
Celem akcji jest zachęcenie posiadaczy starszych aut rozważających zakup nowego samochodu do wyboru modelu nisko- lub bez emisyjnego – nie tylko dla ich własnej satysfakcji i radości z jazdy, ale także mając na uwadze środowisko naturalne. Wprowadzając program EcoBonus, BMW Group Polska chce także przyczynić się do szybszego rozwoju segmentu aut elektrycznych i hybrydowych, a także do ochrony zasobów naturalnych, klimatu i jakości powietrza.
BMW Group jest liderem w zakresie wprowadzania zasad zrównoważonego rozwoju w przemyśle motoryzacyjnym. Firma od lat jest liderem sektora motoryzacji w Dow Jones Sustainability Index. Działania koncernu obejmują między innymi inwestycje w rozwój mobilności niskoemisyjnej i elektrycznej. W roku 2017 BMW Group planuje sprzedaż 100 tys. zelektryfikowanych samochodów. BMW Group oferuje obecnie aż dziewięć zelektryfikowanych modeli: w tym całkowicie elektryczne BMW i3 oraz szeroką gamę modeli hybrydowych plug-in, do których nalezą BMW i8, szereg modeli BMW iPerformance oraz nowy hybrydowy MINI Countryman. W 2018 roku, zadebiutuje nowe BMW i8 Roadster, a niedługo później całkowicie elektryczny napęd wejdzie też do innych marek BMW Group: pod koniec 2019 roku w zakładach w Oksfordzie rozpocznie się produkcja elektrycznego MINI, a w roku 2020 pojawi się całkowicie elektryczne BMW X3. Od roku 2021 w zakładach w Dingolfing produkowany będzie najbardziej zaawansowany technologicznie model: elektryczne BMW iNEXT. Pakiet technologii EfficientDynamics pozwala firmie stale obniżać zużycie paliwa oraz emisje CO2 w autach spalinowych. Od 1995 do 2015 roku BMW Group zredukowała emisje CO2 w autach sprzedanych w Europie aż o 40%.