Uruchomienie produkcji nowej wersji Astry IV w fabryce General Motors Manufacuring Poland w Gliwicach związane było z licznymi inwestycjami.
Wydział tłoczni został rozbudowany o ok. 4 000 m2. Zainstalowano nową linię pras oraz kompaktową prasę wielostopniową - obydwie całkowicie zrobotyzowane.
Znacznie rozbudowana została także linia produkcyjna wydziału spawalni – zamontowano 90 nowych robotów, a sam wydział rozbudowano o ok. 6 000 m2. W lakierni powstała nowa stacja 6 robotów do uszczelnień karoserii wydłużono również piec zabezpieczenia antykorozyjnego (kataforezy).
O szczegółach uruchomienia Astry IV bopowie podczas konferencji Moto Idea, Krzysztof van Broen, kierownik działu lakierni w gliwickiej fabryce.
Ponadto uczestnicy konferencji będą mogli dowiedzieć się o:
Wydział tłoczni został rozbudowany o ok. 4 000 m2. Zainstalowano nową linię pras oraz kompaktową prasę wielostopniową - obydwie całkowicie zrobotyzowane.
Znacznie rozbudowana została także linia produkcyjna wydziału spawalni – zamontowano 90 nowych robotów, a sam wydział rozbudowano o ok. 6 000 m2. W lakierni powstała nowa stacja 6 robotów do uszczelnień karoserii wydłużono również piec zabezpieczenia antykorozyjnego (kataforezy).
O szczegółach uruchomienia Astry IV bopowie podczas konferencji Moto Idea, Krzysztof van Broen, kierownik działu lakierni w gliwickiej fabryce.
Ponadto uczestnicy konferencji będą mogli dowiedzieć się o:
- najbliższych planach produkcyjnych fabryki,
- wielkości produkcji,
- wynikach jakościowych,
- wnioskach na przyszłość, jakie przyniosło uruchomienie produkcji Astry IV.