Fiat Auto Poland S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Jeep Cherokee (KL) z roczników 2014-2015 oraz Jeep Grand Cherokee (WK) z rocznika 2014, wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Poinformowano, że w modelu Jeep Cherokee (KL) z roczników 2014-2015 może wystąpić przypadkowe odpalenie bocznych kurtyn i bocznych poduszek powietrznych, co w określonych warunkach może doprowadzić do kolizji.
Na rynku europejskim kampanii naprawczej podlega łącznie 235 683 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
Poinformowano, że w modelu Jeep Grand Cherokee (WK) z rocznika 2014 system wykrywania awarii tylnych kierunkowskazów może nie informować kierowcy o awarii kierunkowskazów, co w określonych warunkach może doprowadzić do kolizji, w związku z niedziałającymi sygnalizatorami zmiany pasa ruchu.
Na rynku europejskim kampanii naprawczej podlega łącznie 7 082 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
Poinformowano, że w modelu Jeep Cherokee (KL) z roczników 2014-2015 może wystąpić przypadkowe odpalenie bocznych kurtyn i bocznych poduszek powietrznych, co w określonych warunkach może doprowadzić do kolizji.
Na rynku europejskim kampanii naprawczej podlega łącznie 235 683 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
Poinformowano, że w modelu Jeep Grand Cherokee (WK) z rocznika 2014 system wykrywania awarii tylnych kierunkowskazów może nie informować kierowcy o awarii kierunkowskazów, co w określonych warunkach może doprowadzić do kolizji, w związku z niedziałającymi sygnalizatorami zmiany pasa ruchu.
Na rynku europejskim kampanii naprawczej podlega łącznie 7 082 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).