Mimo kryzysu przedsiębiorcy nie oszczędzają na zakupach najdroższych marek, informuje w czwartek dziennik "Rzeczpospolita".
Powodzeniem cieszą się terenowe SUV. Lepsze auto służbowe staje się alternatywą dla podwyżki wynagrodzenia.
Mercedesa, uznawanego w Polsce za ikonę motoryzacyjnego luksusu, obecny kryzys wcale nie dotknął. Na polskim rynku ten rok będzie dla marki rekordowy.
- Już we wrześniu łączna liczba sprzedanych samochodów i tych, na które złożono zamówienia, okazała się wyższa niż w całym 2008 roku - mówi Piotr Wójcik z Mercedes Benz Polska. Według Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar sprzedaż październikowa tej marki była większa od tej sprzed roku o blisko 15 proc., natomiast za okres od stycznia do października - o 12 proc.
To znakomity rok także dla BMW. W październiku w porównaniu rok do roku sprzedaż wzrosła o 27 proc., a za dziesięć miesięcy prawie o 14 proc.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Polska
Firmy nie rezygnują z drogich aut
- Szczegóły
- Autor: Rzeczpospolita (Adam Wójcik)