Hiszpański koncern Gestamp Automoción kontynuuje swoje plany inwestycyjne na obszarze krajów posiadających największy potencjał rozwoju w sektorze motoryzacyjnym.
W chwili obecnej prowadzone są jednocześnie trzy duże inwestycje w Rosji (St. Petersburg i Kaługa) oraz w Indiach (Pune) wynikające z podpisanych kontraktów na dostawę części metalowych dla modeli Volkswagen oraz Ford.
Gestamp Polska, zlokalizowany we Wrześni polski oddział grupy, został wybrany jako ośrodek szkoleniowy dla kadry zarządzającej oraz inżynierskiej budowanych obecnie zakładów w innych częściach globu. Zatrudniający ponad 300 pracowników zakład Gestamp Polska od ponad czterech lat rozwija swoją działalność przemysłową w obszarach tłoczenia i spawania elementów karoseryjnych oraz część bezpieczeństwa dla polskich i niemieckich oddziałów grupy Volkswagen i General Motors.
- Największą wartością naszego zakładu są pracownicy. Oprócz misji przeszkolenia zagranicznych kolegów we Wrześni stanowią oni także grupę wspierającą rozruchy nowych fabryk, szczególnie w obszarach kontroli jakości oraz wdrożeniu narzędzi do zarządzania produkcją - informuje Adam Łechtański, dyrektor personalny spółki.
Gestamp Polska to 40 tys. m2 zautomatyzowanej, wyposażonej w nowoczesne systemy sterowania i kontroli jakości powierzchni produkcyjnej złożonej z czterech linii tłoczenia oraz dwóch zautomatyzowanych linii spawalniczych. Gestamp Polska jest głównym dostawcą elementów karoseryjnych do modeli Volkwagen Caddy, Caddy Maxi oraz części bezpieczeństwa do modelu Touran, a także podzespołów metalowych do modeli Chevrolet Aveo i Opel Zafira.
- Cztery lata inwestycji w budowę nowoczesnej i zorientowanej na klienta organizacji zaczyna przynosić dzisiaj efekty - stwierdza Mario Eikelmann, dyrektor generalny polskiego zakładu. W dobie kryzysu i szukania optymalizacji kosztów nasza hiszpańska centrala uznała, że jesteśmy już na tyle samodzielni, aby dzielić się naszym doświadczeniem i eksportować wypracowany know how do innych krajów. Nie sposób nie odczuwać satysfakcji z takiego stanu rzeczy - podsumowuje.
W chwili obecnej prowadzone są jednocześnie trzy duże inwestycje w Rosji (St. Petersburg i Kaługa) oraz w Indiach (Pune) wynikające z podpisanych kontraktów na dostawę części metalowych dla modeli Volkswagen oraz Ford.
Gestamp Polska, zlokalizowany we Wrześni polski oddział grupy, został wybrany jako ośrodek szkoleniowy dla kadry zarządzającej oraz inżynierskiej budowanych obecnie zakładów w innych częściach globu. Zatrudniający ponad 300 pracowników zakład Gestamp Polska od ponad czterech lat rozwija swoją działalność przemysłową w obszarach tłoczenia i spawania elementów karoseryjnych oraz część bezpieczeństwa dla polskich i niemieckich oddziałów grupy Volkswagen i General Motors.
- Największą wartością naszego zakładu są pracownicy. Oprócz misji przeszkolenia zagranicznych kolegów we Wrześni stanowią oni także grupę wspierającą rozruchy nowych fabryk, szczególnie w obszarach kontroli jakości oraz wdrożeniu narzędzi do zarządzania produkcją - informuje Adam Łechtański, dyrektor personalny spółki.
Gestamp Polska to 40 tys. m2 zautomatyzowanej, wyposażonej w nowoczesne systemy sterowania i kontroli jakości powierzchni produkcyjnej złożonej z czterech linii tłoczenia oraz dwóch zautomatyzowanych linii spawalniczych. Gestamp Polska jest głównym dostawcą elementów karoseryjnych do modeli Volkwagen Caddy, Caddy Maxi oraz części bezpieczeństwa do modelu Touran, a także podzespołów metalowych do modeli Chevrolet Aveo i Opel Zafira.
- Cztery lata inwestycji w budowę nowoczesnej i zorientowanej na klienta organizacji zaczyna przynosić dzisiaj efekty - stwierdza Mario Eikelmann, dyrektor generalny polskiego zakładu. W dobie kryzysu i szukania optymalizacji kosztów nasza hiszpańska centrala uznała, że jesteśmy już na tyle samodzielni, aby dzielić się naszym doświadczeniem i eksportować wypracowany know how do innych krajów. Nie sposób nie odczuwać satysfakcji z takiego stanu rzeczy - podsumowuje.