Rok 2011 może się okazać przełomowy dla giełdowej spółki Inter Groclin Auto, należącej do Zbigniewa Drzymały, prognozuje dziennik "Parkiet".
O poprawie wyników przesądzi pozyskanie nowych kontraktów. Przed wybuchem kryzysu IGA była tzw. dostawcą drugiego rzędu, Tier 2, realizującym zamówienia dla bezpośrednich kontrahentów producentów aut, takich jak Johnson Controls, Lear Corporation czy Magna Steyr. Kryzys w motobranży sprawił jednak, że producenci aut starają się skrócić łańcuch dostaw i nawiązywać współpracę bezpośrednio z producentami poszczególnych podzespołów. Pięcioletnia umowa IGA z General Motors na produkcję obić do opla astry, której wartość szacowana jest na 80 mln euro, to przykład nowych tendencji w branży.
IGA stara się o zamówienia nie tylko od fabryk koncernu z Detroit. - Rozmawiamy o nawiązaniu współpracy z Volvo, Porsche i Volkswagenem – informuje Drzymała. Giełdowa spółka zaopatrywała już w przeszłości zakłady Volvo i Porsche, tyle że przez pośredników.
Więcej w "Parkiecie".
O poprawie wyników przesądzi pozyskanie nowych kontraktów. Przed wybuchem kryzysu IGA była tzw. dostawcą drugiego rzędu, Tier 2, realizującym zamówienia dla bezpośrednich kontrahentów producentów aut, takich jak Johnson Controls, Lear Corporation czy Magna Steyr. Kryzys w motobranży sprawił jednak, że producenci aut starają się skrócić łańcuch dostaw i nawiązywać współpracę bezpośrednio z producentami poszczególnych podzespołów. Pięcioletnia umowa IGA z General Motors na produkcję obić do opla astry, której wartość szacowana jest na 80 mln euro, to przykład nowych tendencji w branży.
IGA stara się o zamówienia nie tylko od fabryk koncernu z Detroit. - Rozmawiamy o nawiązaniu współpracy z Volvo, Porsche i Volkswagenem – informuje Drzymała. Giełdowa spółka zaopatrywała już w przeszłości zakłady Volvo i Porsche, tyle że przez pośredników.
Więcej w "Parkiecie".