Honker, znana przed laty polska marka samochodu terenowego, która zastąpiła popularnego w czasach PRL-u tarpana, wróci na nasz rynek, poinformował w poniedziałek "Dziennik Gazeta Prawna".
Honker przechodzi właśnie niezbędne procedury techniczne, które umożliwią powrót na rynek. Jak ujawnia "DGP" Zbigniew Tymiński, prezes i współwłaściciel DZT, właściciela fabryki w Lublinie, procedura ta potrwa od trzech do sześciu miesięcy.
Konstrukcja ta będzie różniła się od produkowanej do 2007 roku wersji wojskowej m.in. silnikiem, a to dlatego, że od września 2009 r. silniki w produkowanych autach tego typu muszą spełniać normę emisji Euro IV. Wersje dostarczane wojsku miały starsze silniki z normą emisji Euro III.
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Honker przechodzi właśnie niezbędne procedury techniczne, które umożliwią powrót na rynek. Jak ujawnia "DGP" Zbigniew Tymiński, prezes i współwłaściciel DZT, właściciela fabryki w Lublinie, procedura ta potrwa od trzech do sześciu miesięcy.
Konstrukcja ta będzie różniła się od produkowanej do 2007 roku wersji wojskowej m.in. silnikiem, a to dlatego, że od września 2009 r. silniki w produkowanych autach tego typu muszą spełniać normę emisji Euro IV. Wersje dostarczane wojsku miały starsze silniki z normą emisji Euro III.
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".