60 uczestników i ponad 200 przeprowadzonych rozmów B2B - to efekt I edycji dnia zakupowego Automotive CEE, zorganizowanego 19 listopada br. w Krakowie przez AutomotiveSuppliers.pl.
Spotkanie rozpoczęła prezentacja przedstawicieli działów zakupów PSA Peugeot Citroën i Honda Motor. Następnie uczestnicy rozpoczęli bezpośrednie rozmowy. - Dla większości firm był to bardzo intensywny dzień - podsumowuje krakowskie spotkanie Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Przewidzieliśmy, że uczestnicy mogli odbyć do 15 spotkań podczas Automotive CEE Day. Szczególnie cieszy nas fakt, że zaproponowana formuła spotkała się z uznaniem firm.
Podczas spotkania firmy mogły spotkać się zarówno z przedstawicielami koncernów samochodowych (Volkwagen Group, PSA Peugeot Citroën, MAGNA International, Honda Motor) ale także dostawcami I rzędu (Valeo, Magneti Marelli, Valmet Automotive, BWI Group i in.).
Spotkanie rozpoczęła prezentacja przedstawicieli działów zakupów PSA Peugeot Citroën i Honda Motor. Następnie uczestnicy rozpoczęli bezpośrednie rozmowy. - Dla większości firm był to bardzo intensywny dzień - podsumowuje krakowskie spotkanie Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Przewidzieliśmy, że uczestnicy mogli odbyć do 15 spotkań podczas Automotive CEE Day. Szczególnie cieszy nas fakt, że zaproponowana formuła spotkała się z uznaniem firm.
Podczas spotkania firmy mogły spotkać się zarówno z przedstawicielami koncernów samochodowych (Volkwagen Group, PSA Peugeot Citroën, MAGNA International, Honda Motor) ale także dostawcami I rzędu (Valeo, Magneti Marelli, Valmet Automotive, BWI Group i in.).