Izo-Blok zadebiutuje 24 kwietnia 2015 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych. Chorzowska spółka jest dostawcą polipropylenowych elementów m.in. do aut Jaguara, Land Rovera i Volkswagena oraz koncernów takich jak np. BASF czy Faurecia.
Akcje Izo-Bloku były dotychczas notowane na NewConnect. Zmiana rynku notowań odbędzie się bez emisji akcji. - Zdecydowaliśmy się na przeniesienie notowań na rynek regulowany ze względu na dynamiczny rozwój działalności, a także korzyści wynikające ze statusu spółki notowanej na GPW. Naszymi partnerami handlowymi są największe koncerny motoryzacyjne w Europie - mówi Przemysław Skrzydlak, Prezes Izo-Bloku.
Spółka jest producentem kształtek z polipropylenu spienionego. Z produkcją na poziomie 1,7 tys. ton wyrobów rocznie Izo-Blok jest trzecim największym podmiotem tego typu w Europie. Kontrahentami Izo-Bloku są głównie firmy związane z przemysłem samochodowym ( generują 90 proc. przychodów), logistyką oraz opakowaniami ochronnymi. Firma dostarcza swoje wyroby do Grupy VW, Forda, Volvo, Jaguar Land Rover a także współpracuje z takimi koncernami jak: BASF, HP Pelzer Group, Faurecia, Johnson Controls, Adler oraz Autoneum Group. Najwyższą sprzedaż dla przemysłu motoryzacyjnego Izo-Blok notuje z odbiorcami z Niemiec, Słowacji, Wielkiej Brytanii oraz Belgii. Najwięcej opakować z polipropylenu Spółka sprzedaje w Polsce i na Węgrzech.
- Najbliższe dwa lata będą bardzo dobre dla branży motoryzacyjnej, a więc również dla naszej Spółki. Dlatego planujemy zwiększenie potencjału produkcyjnego poprzez zakup kolejnych maszyn. Obecnie dwie nasze fabryki wykorzystują 100 proc. mocy produkcyjnych, a trzecia w 75 proc. - mówi Prezes Skrzydlak.
Spółka zapowiada, że w roku obrotowym kończącym się 30 kwietnia 2015 roku wypracuje 77, 551 mln zł przychodów, EBITDA w wysokości 12,038 mln zł oraz 8,685 mln zł zysku netto. W firmie pracuje 197 osób.
Akcje Izo-Bloku były dotychczas notowane na NewConnect. Zmiana rynku notowań odbędzie się bez emisji akcji. - Zdecydowaliśmy się na przeniesienie notowań na rynek regulowany ze względu na dynamiczny rozwój działalności, a także korzyści wynikające ze statusu spółki notowanej na GPW. Naszymi partnerami handlowymi są największe koncerny motoryzacyjne w Europie - mówi Przemysław Skrzydlak, Prezes Izo-Bloku.
Spółka jest producentem kształtek z polipropylenu spienionego. Z produkcją na poziomie 1,7 tys. ton wyrobów rocznie Izo-Blok jest trzecim największym podmiotem tego typu w Europie. Kontrahentami Izo-Bloku są głównie firmy związane z przemysłem samochodowym ( generują 90 proc. przychodów), logistyką oraz opakowaniami ochronnymi. Firma dostarcza swoje wyroby do Grupy VW, Forda, Volvo, Jaguar Land Rover a także współpracuje z takimi koncernami jak: BASF, HP Pelzer Group, Faurecia, Johnson Controls, Adler oraz Autoneum Group. Najwyższą sprzedaż dla przemysłu motoryzacyjnego Izo-Blok notuje z odbiorcami z Niemiec, Słowacji, Wielkiej Brytanii oraz Belgii. Najwięcej opakować z polipropylenu Spółka sprzedaje w Polsce i na Węgrzech.
- Najbliższe dwa lata będą bardzo dobre dla branży motoryzacyjnej, a więc również dla naszej Spółki. Dlatego planujemy zwiększenie potencjału produkcyjnego poprzez zakup kolejnych maszyn. Obecnie dwie nasze fabryki wykorzystują 100 proc. mocy produkcyjnych, a trzecia w 75 proc. - mówi Prezes Skrzydlak.
Spółka zapowiada, że w roku obrotowym kończącym się 30 kwietnia 2015 roku wypracuje 77, 551 mln zł przychodów, EBITDA w wysokości 12,038 mln zł oraz 8,685 mln zł zysku netto. W firmie pracuje 197 osób.