Mercedes-Benz najsilniejszą marką branży motoryzacyjnej w rankingu medialności brandów na polskim rynku! Mercedes-Benz został liderem w kategorii samochodów premium oraz samochodów dostawczych i ciężarowych, a w klasyfikacji ogólnej zajął 4. miejsce na 500 badanych marek z 50 branż.
Badanie Top Marka 2018 organizuje magazyn „Press” oraz „Press-Service Monitoring Mediów uwzględniając liczbę publikacji, liczbę kontaktów odbiorców z marką oraz wydźwięk komunikatów. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2018.
Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i 46 mln postów w mediach społecznościowych.
Mercedes Benz zajął 1. miejsce w sektorze samochodów premium, osiągając jeden z najlepszych wyników XI edycji badania Top Marka i uplasował się na 4. pozycji w rankingu 500 badanych marek. Na zwycięstwo Mercedes-Benz w branży motoryzacyjnej oraz wysoką pozycję wśród wszystkich marek złożyły się informacje produktowe, aktywności na różnych polach np. w sporcie, a także informacje o jaworskiej fabryce.
- Niemiecki brand sektora premium pojawił się w dużej liczbie publikacji w mediach sportowych dzięki występom teamu Mercedes GP Petronas w Formule 1 - komentuje Sebastian Tomaszewski, analityk PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Zespół ten stoczył ostrą walkę m.in z Ferrari i ostatecznie zwyciężył w klasyfikacji zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Duże zainteresowanie wzbudziła również inwestycja w Jaworze.
Badanie Top Marka 2018 organizuje magazyn „Press” oraz „Press-Service Monitoring Mediów uwzględniając liczbę publikacji, liczbę kontaktów odbiorców z marką oraz wydźwięk komunikatów. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2018.
Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i 46 mln postów w mediach społecznościowych.
Mercedes Benz zajął 1. miejsce w sektorze samochodów premium, osiągając jeden z najlepszych wyników XI edycji badania Top Marka i uplasował się na 4. pozycji w rankingu 500 badanych marek. Na zwycięstwo Mercedes-Benz w branży motoryzacyjnej oraz wysoką pozycję wśród wszystkich marek złożyły się informacje produktowe, aktywności na różnych polach np. w sporcie, a także informacje o jaworskiej fabryce.
- Niemiecki brand sektora premium pojawił się w dużej liczbie publikacji w mediach sportowych dzięki występom teamu Mercedes GP Petronas w Formule 1 - komentuje Sebastian Tomaszewski, analityk PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Zespół ten stoczył ostrą walkę m.in z Ferrari i ostatecznie zwyciężył w klasyfikacji zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Duże zainteresowanie wzbudziła również inwestycja w Jaworze.