Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów - w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50 proc.
W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to zarejestrowano aż o 107 proc. więcej nowych samochodów Mitsubishi w Polsce. W sumie w ciągu 9 miesięcy bieżącego roku liczba rejestracji wzrosła aż o 18 proc.
We wrześniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce aż o 107 proc. więcej samochodów Mitsubishi w relacji do września 2018 roku a pierwsze dziewięć miesięcy 2019 roku przyniosło blisko 18 proc. wzrost rejestracji, których zanotowano aż 4829.
Bestsellerem tego roku pozostaje SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 1935 nabywców, notując wynik lepszy o 22 proc. O 15 proc. większym zainteresowaniem cieszył się do października lubiany za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1301 klientów. Kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross trafił przez pierwszych 9 miesięcy 2019 roku do 942 nabywców i zajmuje 3. miejsce w rankingu sprzedaży. Miejski model Mitsubishi Space Star skłonił do zakupu aż o 63 proc. więcej klientów a o 31 proc. wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200.
Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.
- Jesteśmy przekonani, że nasze najnowsze, wrześniowe premiery nowych modeli Mitsubishi ASX i L200 skłonią jeszcze większą liczbę klientów do odwiedzenia naszych salonów. Gorąco zachęcam do sprawdzenia tych pojazdów - ich nowych silników oraz skrzyń biegów - podczas jazdy testowej - przekonuje Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.