Maszyny OMSG Group z serii LAUCO, CAPRI, TUNNELBLAST, SG jako niezależne gniazda zwiększające jakość i zmniejszające koszty wytwarzania finalnego produktu.
Jest wielu producentów automatycznych śrutownic turbinowych, jednak tylko garstka posiada ponad 55-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkowaniu maszyn przeznaczonych do przemysłowej pracy ciągłej dla przemysłu motoryzacyjnego. Grupa OMSG posiada takie doświadczenie i jest czołową światową marką rozpoznawaną w najbardziej oddalonych zakątkach świata, jak i w Polsce, między innymi dzięki oficjalnemu, autoryzowanemu dystrybutorowi firmie SHOT BLASTING Sp. z o.o. Sp.k. od kwietnia 2018 należącej do Grupy OMSG.
Jak wiadomo Polska jest czołowym producentem komponentów dla motoryzacji, dlatego w ostatnich latach dużo firm produkujących tego typu elementy otworzyło swoje fabryki w Polsce lub zwiększyło swoje możliwości produkcyjne. Przykładem może być jeden z największych producentów elementów zawieszenia samochodów osobowych na Górnym Śląsku, który zainwestował w urządzenie typu CAPRI 12-16 wykonane całkowicie wg specyfikacji klienta włączając w to komponenty sterowania, bezpieczeństwa, elementy pneumatyki etc. Urządzenie zostało zaprojektowane do pracy w cyklu całkowicie automatycznym. Zadaniem operatora jest jedynie potwierdzenie na jednym z pulpitów, że zawieszka z wsadem jest gotowa, a urządzenie samo po zakończeniu procesu zamienia wsad z gotowego na surowy. Jest to pierwsza maszyna z serii CAPRI tego typu w Polsce i posiada ograniczony do minimum „downtime” spowodowany zmianą wsadu.
Jak wiadomo Polska jest czołowym producentem komponentów dla motoryzacji, dlatego w ostatnich latach dużo firm produkujących tego typu elementy otworzyło swoje fabryki w Polsce lub zwiększyło swoje możliwości produkcyjne. Przykładem może być jeden z największych producentów elementów zawieszenia samochodów osobowych na Górnym Śląsku, który zainwestował w urządzenie typu CAPRI 12-16 wykonane całkowicie wg specyfikacji klienta włączając w to komponenty sterowania, bezpieczeństwa, elementy pneumatyki etc. Urządzenie zostało zaprojektowane do pracy w cyklu całkowicie automatycznym. Zadaniem operatora jest jedynie potwierdzenie na jednym z pulpitów, że zawieszka z wsadem jest gotowa, a urządzenie samo po zakończeniu procesu zamienia wsad z gotowego na surowy. Jest to pierwsza maszyna z serii CAPRI tego typu w Polsce i posiada ograniczony do minimum „downtime” spowodowany zmianą wsadu.