Ekoenergetyka – Polska dostarczy infrastrukturę ładowania do autobusów elektrycznych o łącznej mocy 7,2 MW, na jedną z zajezdni Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein GmbH (VHH).
Polski producent oraz VHH 17 sierpnia podpisali ośmioletnią umowę ramową na dostawy infrastruktury ładowania. W ramach pierwszej dostawy zielonogórska firma ma zaprojektować i wdrożyć stację ładowania o mocy 1,2 MW. Blok będzie podzielony na cztery moduły o mocy 300 kW każdy, które przekażą energię nawet do 16 autobusów za pomocą punktów ładowania zwanych „Wallbox” wyposażonych w złącza plug-in.. Ładowanie pojazdów będzie odbywało się za pomocą złącza Combo-2 zgodnego ze standardem CCS. Każdy „Wallbox” będzie wyposażony w dwie wtyczki tego typu. Infrastruktura dostarczona do VHH będzie wyposażona w inteligentny system zarządzania, który umożliwia ładowanie autobusów elektrycznych z regulowaną mocą ładowania.
Ekoenergetyka – Polska ma dostarczyć pierwszy blok 1,2 MW w styczniu 2019 roku, następne dwa w połowie roku, zaś kolejne w dalszych etapach realizacji projektu.
Równolegle z pracami nad infrastrukturą niemiecki operator przystosował warsztat do obsługi i serwisu elektrycznych autobusów oraz planuje ich sukcesywny zakup. Do końca 2019 roku VHH planuje uruchomić 48 punktów ładownia.
Zespół który przyczynił się do wygrania kontraktu składał się z polskich i niemieckich reprezentantów Ekoenergetyki.
Polski producent oraz VHH 17 sierpnia podpisali ośmioletnią umowę ramową na dostawy infrastruktury ładowania. W ramach pierwszej dostawy zielonogórska firma ma zaprojektować i wdrożyć stację ładowania o mocy 1,2 MW. Blok będzie podzielony na cztery moduły o mocy 300 kW każdy, które przekażą energię nawet do 16 autobusów za pomocą punktów ładowania zwanych „Wallbox” wyposażonych w złącza plug-in.. Ładowanie pojazdów będzie odbywało się za pomocą złącza Combo-2 zgodnego ze standardem CCS. Każdy „Wallbox” będzie wyposażony w dwie wtyczki tego typu. Infrastruktura dostarczona do VHH będzie wyposażona w inteligentny system zarządzania, który umożliwia ładowanie autobusów elektrycznych z regulowaną mocą ładowania.
Ekoenergetyka – Polska ma dostarczyć pierwszy blok 1,2 MW w styczniu 2019 roku, następne dwa w połowie roku, zaś kolejne w dalszych etapach realizacji projektu.
Równolegle z pracami nad infrastrukturą niemiecki operator przystosował warsztat do obsługi i serwisu elektrycznych autobusów oraz planuje ich sukcesywny zakup. Do końca 2019 roku VHH planuje uruchomić 48 punktów ładownia.
Zespół który przyczynił się do wygrania kontraktu składał się z polskich i niemieckich reprezentantów Ekoenergetyki.