Takoni
Stokvis Tapes
VIA
W porównaniu ze styczniem 2011 roku sprzedaż marki Volkswagen Samochody Osobowe wzrosła o 27,8 procent - klientom przekazano 1 710 samochodów (2011: 1 338).

Najpopularniejszym modelem był niezmiennie Golf (35,8 procent), drugie miejsce zajęło Polo (26,7 procent), trzecim najchętniej kupowanym modelem był Passat (18,2 procent), czwarte miejsce zajmuje Tiguan (6,4 procent) oraz piąte miejsce Jetta (5,8 procent).

„Marka Volkswagen Samochody Osobowe rozpoczęła rok 2012 bardzo dobrym wynikiem sprzedaży w styczniu. Zanotowaliśmy wzrost o niemal 30 procent. Udział marki w polskim rynku rejestracji wyniósł 6,41 procent. Po dobrym początku spoglądamy z optymizmem w przyszłość” - skomentował dyrektor marki Volkswagen w Polsce, Karol Obiegły.

Volkswagen Samochody Użytkowe
Zdecydowanie wzrosła w sprzedaż w Polsce, w styczniu 2012 klientów znalazło 380 samochodów użytkowych Volkswagena, to o 27,1% więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
Craemer GmbH
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
BARIBAL Group
item Polska Sp. z o. o.