Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W branży rozpoczęła się prawdziwa wojna cenowa. Salony prześcigają się w promocjach, które wspomagają osłabioną kryzysem sprzedaż - informuje "Rzeczpospolita".

(..) Walka na bonusy przynosi efekty. Sprawdził się ekorabat Fiata, w którym koncern przyznaje od 3 do 15 tys. zł zniżki na kupno nowego modelu pod warunkiem oddania starego auta, za które wypłaca najczęściej symboliczną kwotę. Hyundai, który na swój sztandarowy model i30 oferuje rabat do 6 tys. zł, w czerwcu zwiększył sprzedaż o prawie 27 proc. rok do roku.

Okazje czekają na klientów, którzy decydują się kupić auta podczas „nocy cudów” (noc świętojańska) organizowanej od dwóch lat przez Fiat Auto Poland. Wtedy rabaty producenta często się sumują, a swoje ulgi dorzucają jeszcze dilerzy i ubezpieczyciel Benefia, bank Santander zaś kusi kredytem bez wpłaty własnej. W tym roku w ciągu kilkunastu godzin Fiat sprzedał dzięki tej promocji 1216 aut. Rok wcześniej o ponad 100 mniej. - Z pewnością powtórzymy taką promocję za rok - zapewnia Bogusław Cieślar, rzecznik FAP.

(...) - Producenci nie mają jednak wyjścia. W wielu przypadkach takie promocje pozwalają zmniejszyć spadki sprzedaży - mówi prezes monitorującej rynek motoryzacyjny firmy Samar Wojciech Drzewiecki.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Alucrom Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.