Model |
Oznaczenie modelu |
Rok modelowy |
Kraj pochodzenia |
CIVIC |
FE1 |
2022 |
Tajlandia |
CIVIC |
FE1 |
2023 |
Tajlandia |
CIVIC |
FE1 |
2024 |
Tajlandia |
CIVIC e:HEV |
FL4 |
2023 |
Japonia |
CIVIC e:HEV |
FL4 |
2024 |
Japonia |
CIVIC Type R |
FL5 |
2023 |
Japonia |
CIVIC Type R |
FL5 |
2024 |
Japonia |
CIVIC Type R |
FL5 |
2025 |
Japonia |
CR-V e:HEV |
RS5 |
2024 |
Chiny |
CR-V e:HEV |
RS6 |
2024 |
Chiny |
CR-V e:PHEV |
RS8 |
2024 |
Chiny |
ZR-V e:HEV |
RZ4 |
2023 |
Chiny |
ZR-V e:HEV |
RZ4 |
2024 |
Chiny |
zmniejszenie ilości smaru w obszarze zazębienia koła ślimakowego w przekładni EPS może zwiększyć opór ślizgowy, co powoduje większe wahania momentu obrotowego podczas skręcania kierownicą. Może to skutkować nietypowym hałasem lub niebezpiecznym blokowaniem kierownicy podczas manewrowania.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 3 284 pojazdy.
Przedsiębiorca zadeklarował, że posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną wizytę w autoryzowanym serwisie w celu przeprowadzenia naprawy.