Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Przedsiębiorca Volvo Car Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volvo EX30 z roku modelowego 2024 i 2025, może wystąpić problem z oprogramowaniem związany z wyświetlaczem.

Może to prowadzić do przejścia ekranu w tryb testowy podczas uruchamiania pojazdu, co uniemożliwia wyświetlanie kluczowych informacji, w tym informacji takich jak prędkość pojazdu. Błąd można wyeliminować, ponownie uruchamiając ekran lub dokonując aktualizacji oprogramowania.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 1 020 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu aktualizacji oprogramowania.

Informacji związanych z kampanią udziela Volvo Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) pod numerem telefonu: 22 566 28 00.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
QualityHUB24
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.