Przedsiębiorca Volvo Car Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volvo EX30 z roku modelowego 2024 i 2025, może wystąpić problem z oprogramowaniem związany z wyświetlaczem.
Może to prowadzić do przejścia ekranu w tryb testowy podczas uruchamiania pojazdu, co uniemożliwia wyświetlanie kluczowych informacji, w tym informacji takich jak prędkość pojazdu. Błąd można wyeliminować, ponownie uruchamiając ekran lub dokonując aktualizacji oprogramowania.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 1 020 pojazdów.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu aktualizacji oprogramowania.
Informacji związanych z kampanią udziela Volvo Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) pod numerem telefonu: 22 566 28 00.
Polska
UOKIK: akcja przywoławcza samochodów marki Volvo EX30
- Szczegóły
- Autor: UOKiK