BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o usterce w niektórych samochodach marki BMW.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach marki BMW 5, BMW 6, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 z silnikami benzynowymi, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 16.11.2007 - 02.02.2011, na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy może do dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej. Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe.
BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 211 samochodów marki BMW (numery VIN).
Przedsiębiorca poinformował pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosił do kontaktu z punktem serwisowym w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki. Pozostałym właścicielom samochodów marki BMW objętych przedmiotową kampanią, zaleca się kontakt z autoryzowanymi punktami serwisowymi
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach marki BMW 5, BMW 6, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 z silnikami benzynowymi, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 16.11.2007 - 02.02.2011, na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy może do dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej. Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe.
BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 211 samochodów marki BMW (numery VIN).
Przedsiębiorca poinformował pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosił do kontaktu z punktem serwisowym w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki. Pozostałym właścicielom samochodów marki BMW objętych przedmiotową kampanią, zaleca się kontakt z autoryzowanymi punktami serwisowymi