FORD POLSKA Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki FORD FOCUS wyprodukowane w okresie między 4 marca 2003 r. a 10 kwietnia 2007 r. oraz FORD C-MAX wyprodukowane w okresie między 1 czerwca 2006 r. a 25 stycznia 2007 r., mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.
Poinformowano, że w niektórych samochodach marki FORD FOCUS i C-MAX użytkowanych w krajach, w których stosuje się zimą dużo soli na drogach, może zwiększyć się ryzyko powstania korozji. W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i spowodować ich przegrzanie. W rzadkich przypadkach może doprowadzić to do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz sąsiednich przewodów i elementów.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 1 114 pojazdów (lista nr VIN w załączeniu).
Poinformowano, że w niektórych samochodach marki FORD FOCUS i C-MAX użytkowanych w krajach, w których stosuje się zimą dużo soli na drogach, może zwiększyć się ryzyko powstania korozji. W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i spowodować ich przegrzanie. W rzadkich przypadkach może doprowadzić to do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz sąsiednich przewodów i elementów.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 1 114 pojazdów (lista nr VIN w załączeniu).