General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Opel Insignia i Zafira C, rok modelowy 2016, wyprodukowanych w Niemczech, gwint końcówki drążka kierowniczego może być wykonany niezgodnie ze specyfikacją, co może być przyczyną nieprawidłowego dokręcenia nakrętki do zwrotnicy. Może to doprowadzić do uszkodzenia zwrotnicy i w konsekwencji spowodować problemy z prowadzeniem samochodu.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 113 samochodów (lista numerów VIN objętych kampanią).
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 113 samochodów (lista numerów VIN objętych kampanią).
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.