General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomiło Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Opel model Movano RM2010 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor marki Opel poinformował, że w niektórych samochodach Opel Motano RM2010 wyprodukowanych we Francji końcówka lewej, tylnej osi może odłączyć się od uchwytu przegubu. W konsekwencji może dojść do utraty ciągłości połączenia pomiędzy czopem piasty a piastą mocowania koła osi tylnej - wleczonej. Naprawie podlegają tylko samochody z napędem na koła przednie (FWD) wymienione na liście VIN, która stanowi załącznik do niniejszej informacji.
Na rynku polskim kampanią wyborczą z tego powodu objętych jest 33 samochody (lista numerów VIN).
Przedsiębiorca zawiadomił autoryzowane serwisy prowadzące sprzedaż na terenie Polski o prowadzonej kampanii naprawczej, serwisy te powiadomią właścicieli pojazdów objętych kampanią i zaproszą do wizyty w autoryzowanym serwisie w celu bezpłatnego usunięcia usterki.
Polski dystrybutor marki Opel poinformował, że w niektórych samochodach Opel Motano RM2010 wyprodukowanych we Francji końcówka lewej, tylnej osi może odłączyć się od uchwytu przegubu. W konsekwencji może dojść do utraty ciągłości połączenia pomiędzy czopem piasty a piastą mocowania koła osi tylnej - wleczonej. Naprawie podlegają tylko samochody z napędem na koła przednie (FWD) wymienione na liście VIN, która stanowi załącznik do niniejszej informacji.
Na rynku polskim kampanią wyborczą z tego powodu objętych jest 33 samochody (lista numerów VIN).
Przedsiębiorca zawiadomił autoryzowane serwisy prowadzące sprzedaż na terenie Polski o prowadzonej kampanii naprawczej, serwisy te powiadomią właścicieli pojazdów objętych kampanią i zaproszą do wizyty w autoryzowanym serwisie w celu bezpłatnego usunięcia usterki.