Przedsiębiorca FORD POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Ford Kuga, wyprodukowanych w fabryce Saarlouis od 18.05.2010 r. do 31.10.2010 r., w podgrzewanych dyszach spryskiwaczy elementy grzejne mogą nie być prawidłowo uszczelnione.
Może to prowadzić do korozji na skutek przedostawania się wody i wynikającego z tego przegrzewania dysz, co może spowodować uszkodzenie obudowy końcówki dyszy i prowadzić do miejscowych uszkodzeń na skutek przegrzania/stopienia nakładki pasa podokiennego, jak również powstawania dymu i zapachu spalenizny.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 559 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów objętych kampanią będą proszeni o kontakt z Autoryzowanymi Dealerami w celu dokonania stosownej naprawy.
Może to prowadzić do korozji na skutek przedostawania się wody i wynikającego z tego przegrzewania dysz, co może spowodować uszkodzenie obudowy końcówki dyszy i prowadzić do miejscowych uszkodzeń na skutek przegrzania/stopienia nakładki pasa podokiennego, jak również powstawania dymu i zapachu spalenizny.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 559 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów objętych kampanią będą proszeni o kontakt z Autoryzowanymi Dealerami w celu dokonania stosownej naprawy.