Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Honda, modele: Jazz e:HEV i Jazz Crosstar e:HEV, rok modelowy 2021 i 2022, produkowanych od stycznia 2020 r. do lutego 2021 r. w Japonii, przednia kamera szerokokątna, która obsługuje system CMBS (System hamowania łagodzący skutki kolizji), może nie uruchomić się we właściwy sposób po uruchomieniu pojazdu.
Kierowca może nie wykryć tego błędu, ponieważ kontrolka informująca o tym że system działa świeci się. W takim przypadku CMBS może nie działać w sytuacji, w której powinien.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 662 pojazdy.
Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną wizytę w autoryzowanym serwisie w celu przeprowadzenia naprawy.
Polska
UOKiK: kampania naprawcza marki Honda, modele: Jazz e:HEV i Jazz Crosstar e:HEV
- Szczegóły
- Autor: UOKiK