Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Mercedes Typ CLA (BR 118) i Klasa A (BR 177), wyprodukowanych od 25.06. do 08.07.2020 r., połączenie śrubowe zasilania elektrycznego układu wspomagania może być zabrudzone przez pozostałości kleju stosowanego na gorąco.
W tym przypadku efekty starzenia się kleju mogą prowadzić do utraty siły zacisku, a tym samym z czasem do poluzowania połączenia śrubowego, co może skutkować przerywaniem zasilania. Może to prowadzić do awarii wspomagania przekładni kierowniczej podczas jazdy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 59 pojazdów.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu sprawdzenia i, w razie potrzeby, korekty połączenia śrubowego.
Polska
UOKiK: kampania naprawcza marki Mercedes (CLA i Klasa A)
- Szczegóły
- Autor: UOKiK