Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota Camry, pojawiła się awaria.
W samochodach marki Toyota Camry, wyprodukowanych w Japonii od 21.08. do 06.09.2019 r., pojazdy te wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, które posiadają dwa rodzaje mechanizmów blokujących. Jeden z nich mógł zostać nieprawidłowo zmontowany. W przypadku określonego typu wypadku, sytuacja taka może powodować niewłaściwie unieruchomienie pasażera, zwiększając tym samym ryzyko odniesienia obrażeń.
Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 111 samochodów.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu sprawdzenia oraz ewentualnej wymiany pasów bezpieczeństwa.
Polska
UOKiK: kampania naprawcza marki Toyota Camry
- Szczegóły
- Autor: UOKiK