Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mazda 6, model GG/GY, wyprodukowanych w Japonii od 03 czerwca 2002 r. do 31 czerwca 2005 r., stałe wystawienie na działanie wysokiej wilgotności i temperatury może spowodować uszkodzenie obudowy urządzenia napełniającego (inflatora) poduszki powietrznej kierowcy i nieprawidłowe napełnienie tej poduszki w przypadku kolizji, przy której konieczne jest jej zadziałanie.
Takie uszkodzenie obudowy inflatora może spowodować, że metalowe kawałki uderzą kierowcę lub pasażerów pojazdu, powodując poważne obrażenia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 816 pojazdów o numerach nadwozia JMZ GG**** 01 100113 – 298557 oraz JMZ GY**** 01 100039 – 213075.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu wymiany inflatora przedniej poduszki powietrznej kierowcy na zmodyfikowany.
Takie uszkodzenie obudowy inflatora może spowodować, że metalowe kawałki uderzą kierowcę lub pasażerów pojazdu, powodując poważne obrażenia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 816 pojazdów o numerach nadwozia JMZ GG**** 01 100113 – 298557 oraz JMZ GY**** 01 100039 – 213075.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu wymiany inflatora przedniej poduszki powietrznej kierowcy na zmodyfikowany.