Przedsiębiorca Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Renault MASTER III z silnikiem M9T, wyposażonych w filtr oleju napędowego i wyprodukowanych w fabryce w Batilly (Francja) od 01.12.2016 r. do 02.02.2017 r., może dojść do pęknięcia opaski mocującej filtr oleju napędowego do jego wspornika, co może skutkować pojawieniem się hałasu w komorze silnika i wyciekiem oleju napędowego.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 1 303 samochody. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wymiany wspornika filtra oleju napędowego.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 1 303 samochody. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wymiany wspornika filtra oleju napędowego.